دست نوشته های شخصی

دست نوشته های شخصی

دست نوشته های شخصی

          خدایا : جای سوره ای به نام عشق در قرآنت خالیست 

                   که این گونه شروع میشود

 ((*و قسم به روزی که عاشقــــ میشوی جز خدایت مرحمی نداری *))

 

                  بـــدجــور عاشــــــقتم 

  

  تو آنقدر مهربانی که مهربانتر از تو ندیده ام

طعم شیرین عشق را تنها با تو چشیده ام

از آن لحظه که تو آمدی تنها این را از قلبم شنیده ام

دوستت دارم

نقاشی خودم را در کنار تو

بر روی دیوار اتاقم کشیده ام

همه می گویند تو دیوانه ای ،  

نمیدانند برای داشتن تو چه سختی ها کشیده ام

تو باور کن که من برای داشتن عشق پاکی  

مثل تو لحظه ها را با خدای خویش بوده ام ،

تا تو را به من بدهد که اینگونه عاشقت شوم ،  

اینگونه اسیر آن دل مهربانت شوم

تو آنقدر خوبی ، که بهتر از تو ندیده ام ،

ای باوفا ، وفادارتر از تو ندیده ام

ای سرچشمه ی روشنی ها ،

دستم را بگیر تا حس کنم که تو را دارم

تا باور کنم که عشقی ماندگار مثل تو را دارم

من که جز تو کسی را ندارم ، قلبم ، احساسم ،  

وجودم مال تو است ، این حرف آخر من است ، 

همیشه با تو بودن را میخواهم .

نه! یک لحظه نیز فکر نمیکنم که تو نیستی ، 

من تنها هستم و تو در کنارم نیستی ، 

نه ! نمیخواهم حتی یک لحظه نیز ،

به آن لحظه ی تلخ بیاندیشم.

ببین که قلبم از آن روز که تو آمدی ، چه حالی دارد ،  

تو که در قلب منی ببین چه هوایی دارد ،

به چشمانم نگاه کن و ببین چه دنیایی دارد ،  

بیا در آغوشم و حس کن که وجودم چه التهابی دارد

قلبم چه تپشی دارد ،

وای که خودم نیز نمیدانم چه حالی دارم

میدانم تو نیز حال مرا داری ،  

اما هنوز هم باور نداری که چه

جایگاهی در قلبم داری

تو که در قلب منی ،

میفهمی که چرا اینگونه قلبم میتپد

چون بدجور عاشقتم... 

دکلمه متن بالا با صدای خودم ( کلیک کنید )

مطالب مرتبط با این نوشته

رویای خیس

 رنگین کمان عشق

  بیا...

 دوست دارم

 داستانک



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت21:53---1 ارديبهشت 1391
اپم
بهم سر بزن
میسی


delgir
ساعت23:10---27 فروردين 1391
salam mamnon az hozoret, behet tabrik migam kheili ba ehsas deyklamaro ejra kardi

الهام
ساعت20:29---25 فروردين 1391
وقتی گریبان عدم با دست خلقت می درید
وقتی ابد چشم تو را پیش از ازل می آفرید
وقتی زمین ناز تو را در آسمانها می کشید
وقتی عطش طعم تو را با اشکهایم می چشید

من عاشق چشمت شدم ، نه عقل بود و نه دلی
چیزی نمیدانم از این دیوانگی و عاقلی
یک آن شد این عاشق شدن دنیا همان یک لحظه بود
آندم که چشمانت مرا از عمق چشمانم ربود

وقتی که من عاشق شدم شیطان به نامم سجده کرد
آدم زمینی تر شد و عالم به آدم سجده کرد
من بودم و چشمان تو ، نه آتشی و نه گِلی
چیزی نمیدانم از این دیوانگی و عاقلی

من عاشق چشمت شدم شاید کمی هم بیشتر
چیز ر آنسوی یقین شاید کمی هم کیش تر
آغاز و ختم ماجرا لمس تماشای تو بود
دیگر فقط تصویر من در مردمکهای تو بود

من عاشق چشمت شدم...



شاعر: دکتر افشین یداللهی


سارا
ساعت20:17---24 فروردين 1391
سلام خوشحالم که خوشتون اومده ممنون

rezasalimi
ساعت16:03---24 فروردين 1391
سلام فرزاد جان
خوبی ممنون بهم سر زدی
هر چی دلت می خواد بردار
وبلاگ مال خودته
در ضمن من وبمو هر روز اپ میکنم
خوشحال میشم بهم سر بزنی ممنون


ساحل
ساعت12:17---24 فروردين 1391
سلام ممنونم که به وبلاگم سر زدی

وبلاگت محشر بود

موفق باشی

پاسخ:خواهش میکنم و بابت بازدید شما از وبلاگ سپاسگذارم.


♬♪ܓ✿helena khanomܓ✿
ساعت12:29---23 فروردين 1391
سلام فرزاد جون...

وبلاگ زیبایی داری از اول که وارد شدم فهمیدم پسری احساساتی و خلاقی هستی...چون وبلاگتو با سلیقه ساختی...

دکلمه تو گوش دادم صدات زیباست ولی دکلمه رو ریتم اخرشو اشتباه کردی....

یعنی یه کوچولو بی احساس خوندی...

ناراحت نشی ها یه وقت ...

برات ارزوی موفقیت میکنم....

ارزومند ارزوهای قشنگتممممممممممممم...بووووووس بای
پاسخ:ممنون از بابت کامنت شما امیدوارم با نقد شما بتوانم در دکلمه های آتی این موردی را که گفتین اصلاح کنم.بازم ممنون


hana
ساعت14:41---22 فروردين 1391
وبلاگ جالبی بود به دیگران توصیه می کنمپاسخ:سپاسگذارم از حسن نظر شما

melika
ساعت22:10---21 فروردين 1391
vaghean tabrik migam bekhatere in estedad va zoghe shaeranaton beheton tabrik migam. ali bod
پاسخ:تشکر میکنم از حسن نظر شما و سپاسگذارم بابت بازدید شما از وبلاگ


آرمیتا آسمانی
ساعت20:27---21 فروردين 1391
گاهی که دلت به اندازه تمام غروبها می گیرد و می پنداری که کسی دلهره های قلب کوچکت را نمی شناسد و یا کابوس های شبانه ات را نمی داند ، به یاد داشته باش که این تمام واقعه نیست،

از دل هر کوه کوره راهی می گذرد و هر اقیانوسی به ساحلی می رسد ... و شبی نیست که طلوع سپیده ای در پایانش نباشد..

*از چهار فصل دست کم یکی بهار است *


پاسخ:از نوشته شما استفاده کردم زیبا بود .تشکر


نگار
ساعت16:44---21 فروردين 1391
امیدوارم درتمامی مراحل زندگیت موفق وپیروزباشی.باورکن از ته قلبم میگم شادیت ارزوی منه.انسان وقتی کسی رو خیلی دوست داره بیشتر از اینکه بگه دوستت دارم میگه مراقب خودت باش ...مراقب خودت باش
پاسخ:ممنونم از لطف شما و همچنین امیدوارم شما هم موفق باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 11 آذر 1398برچسب:,ساعت 13:34 توسط علی صادقی |


آهنگ وبنوشته های شخصی